Hi Arditi I'm very happy to know you!
[ciao2][ciao2]Franz
Visualizzazione Stampabile
Hi Arditi I'm very happy to know you!
[ciao2][ciao2]Franz
ciao Arditi, benvenuto e benritrovato!
welcome Arditi..
digjo
HELLO Arditi, I'm very [:D]happy to know you!NIK[ciao2][ciao2]
Welcome on World War, I like the background behind you! [ciao2]
Mulon, Lo Squadrista, Everyone...it is a pleasure to make your aquaintance![:D] I look forward to talking to you all on the boards. Thanks for the hearty welcome! Thank you Cavaliere Nero...that is a place close to my home. Now where is my fratellone Blaster!
Ciao, Arditi[:D]
Mulon, Squadrista basso, tutto... è un piacere fare il vostro aquaintance! Aspetto con impazienza di comunicare con voi tutti sui bordi. Ringraziamenti per il benvenuto caloroso! Grazie Cavaliere Nero... che è un posto vicino alla mia sede. Ora dove è il mio artificiere di fratellone! Ciao, Arditi
hello ARDITI !
Ciao Russ!
Paolino
Ciao Cuit! Paolino, it's good to hear from you again! I look forward to speaking to you again. Yesterday, was my wedding anniversary so I had my daughter take a quick picture of me and the wife with my ppsh41. It is there to keep her from strangling me for forgetting our anniversary! ha[:D] She forgives me.
Ciao, Arditi
Ciao Cuit! Paolino, è buono da sentirsi ancora da voi! Aspetto con impazienza di parlare voi ancora. Ieri, era il mio anniversario di nozze in modo da ho fatto alla mia prendere figlia un'immagine rapida me e della moglie con il mio ppsh41. à? là* mantenerlo dallo strangolarlo per dimenticare il nostro anniversario! ha[:D ] Lo perdona. Ciao, Arditi
Immagine:
http://www.milistory.net/Public/data...niversary1.jpg
68,32*KB
Ciao Russ, finally I can see also your wife and your daugther!Citazione:
Originariamente Scritto da Arditi
I'm sure that your wife forgives you... you have a good subject in your hands you can use to... discuss!!![ad]
Happy anniversry! [8D][8D]
Paolino