Visualizzazione Stampabile
-
Hi Arditi, how're you doing mate?
I've recently joined Worldwar and although i'm italian, i've been living in the U.K. for a number of years. Just being nosey, how did you get into this particular forum? From the comments i've read, you seem an old pal to many the users.
Anyway, I join the rest to welcome you into this great brotherwood.
Ciao Arditi, come va?
Mi sono recentemente iscritto a Worldwar e sebbene sia italiano, vivo da alcuni anni in Gran Bretagna. Solo per curiosita', come sei finito in questo forum? Dai commenti letti sembri un vecchio amico di numerosi utenti.
Ad ogni modo, mi unisco col resto nel porti il benvenuto in questa che e' una grande fratellanza.
-
Hi Me ne Frego,
It's good to meet you! Though I collect many nations militaria I have a primary interest in Italian militaria. I accidently came upon another fine Italian militaria board some time back that is now defunct unfortunately. I have since moved here to continue my interest/knowledge growth with Italian militaria. A lot of the gents here I recognize from their monikers there. I've made a close friendship with Blaster at the other board that has continued here and off boards. Thanks for your interest. It's good to make another friend.
Best Regards, Arditi
Hi me Ne Frego, è buono da venirli a contatto! Benchè raccolga il militaria di molte nazioni io faccia interessare un primario a militaria italiano. Accidently ho ritornato su un altro bordo italiano fine di militaria un certo tempo che ora è defunct purtroppo. Ho da allora mosso qui continuare il mio sviluppo di interest/knowledge con il militaria italiano. Molto i gents qui che riconosco dai loro monikers là*. Ho fatto un'amicizia vicina con l'artificiere all'altro bordo che è continuato qui e fuori dei bordi. Ringraziamenti per il vostro interesse. à? buono da fare un altro amico. Riguardi Migliori, Arditi
-
[:279][:279][:279][:269][:269][:276][:278][:267][:266][:268]
-
Hi Arditi, "buon compleanno". I hope you had a very good birthday.
Ciao Enzo
-
Arditi.. Good wishes for birthday.. AUGURI !!!!!!.. ciao Viper 4
-
-
buon compleanno Arditi, Happy Birthday!!!
-
ciao arditi! piacere di conoscerti!
-
Happy Birthday!!!
[ciao2]
-