-
Private Japanese rifle collections
A couple years ago I had D. White, editor of "Banzai" magazine, to my house to trade Japanese and Italian militaria. He got all my Japanese items! haha I then traveled to his home in Alabama from Texas to see his collection and see the Bobbie B. Japanese collection 2 hours from his house. The "Banzai Shootout" is held at Bobbie's house every year. Doss has an amazing Japanese collection, but Bobbie has a collection that is "one of a kind". He has nearly 1,000 Japanese rifles on his home. Probably more now. He had to reinforce his second floor to keep the floor from caving in! haha I thought you guys might like to see this. It's amazing.
The first group of photos are D. White's collection. Very rare rifles.
Una coppia gli anni fa ho avuto bianco del doss, redattore dello scomparto "di Banzai", alla mia casa per commerciare il militaria giapponese ed italiano. Ha ottenuto tutti gli miei articoli giapponesi! haha I allora viaggiato alla sua sede nell'Alabama dal Texas per vedere la sua accumulazione e per vedere l'accumulazione di Bobbie B. Japanese 2 ore dalla sua casa. "il Banzai Shootout" è tenuto alla casa del Bobbie ogni anno. Il doss ha una collezione giapponese stupefacente, ma Bobbie ha una collezione che è "una di un genere". Ha quasi 1.000 fucile giapponese sulla sua sede. Probabilmente più ora. Ha dovuto rinforzare il suo secondo pavimento per mantenere il pavimento dallo scavo dentro! haha I ha pensato che tipi potrte gradire vedere questo. à? stupefacente. Il primo gruppo delle foto è accumulazione del D. White. Fucili molto rari.
Immagine:

98,04*KB
Immagine:

89,25*KB
Immagine:

92,29*KB
Immagine:

99,64*KB
Immagine:

105,22*KB
Immagine:

88,96*KB