So for 30.06 cal.,right?It was reissue in WWII.Maybe it could be used for M1 Garand also.What do you think about?
Thank you so much!!!
Perciò è per il cal. 30.06,giusto?Riutilizzata nella WWII.Forse poteva essere usata anche per l'M1 Garand.Cosa ne pensi?
Ti ringrazio tantissimo!!!



Rispondi citando





