Gentlemen...please pardon my delay in answer! The information is wonderful and valuable! Many thanks Blaster! Paolo, it feels good that you have seen an identical pair! I feel better now. Celtico and Dimonios, your examples are stupendous! Celtico, I may need help in figuring out how to enliven my examples. You have done a great job on your examples. Cocis49, I am still looking for a pair of period leggings. Someday my friend.
Thanks for shring gentlemen, Arditi[]
I signori... pardon prego il mio fa ritardare nella risposta! Le informazioni sono meravigliose ed utili! Artificiere di molti ringraziamenti! Paolo, ritiene buon che avete visto un accoppiamento identico! Ora ritengo migliore. Celtico e Dimonios, i vostri esempi sono stupendous! Celtico, posso ho bisogno dell'aiuto nella calcolare verso l'esterno come enliven i miei esempi. Avete fatto un lavoro grande sui vostri esempi. Cocis49, ancora sto cercando un accoppiamento delle ghette di periodo. Qualche giorno il mio amico. Ringraziamenti per i signori shring, Arditi[