Hi Me Ne Frego,
A house in the Philippines!? That is a dream for many folks! Is food and lodging still inexpensive as it was in the 80's? I would visit Subic Bay and go into Olongapo the bustling town outside the base. I was much younger then. haha I was never stationed there, but would make port stops with the shipborn Marines that were traveling the Pacific from Okinawa and California. I still have some handicrafts that were made very expertly and cheaply there.
Was it Yama****a? I've heard the story. Was some of it found by a Philipino who then had it taken from him by Marcos? I seem to remember a story to that effect.
Thanks for the trip to the past![] Those were good days.
Take care my friend, Arditi[]
Hi me Ne Frego, casa di A in Filippine!? Quello è un sogno per molta gente! à? l'alimento ed alloggiarsi ancora per quanto sia economico negli anni 80? Visiterei la baia di Subic ed entrerei in Olongapo la città* agitantesi fuori della base. Allora ero molto più giovane. haha I non è stato disposto mai là*, ma farebbe gli arresti port con i fanti di marina dello shipborn che stavano viaggiando il Pacifico da Okinawa e dalla California. Ancora ho alcuni artigianato che sono stati fatti molto esperto ed economicamente là*. Era Yama****a? Ho sentito la storia. Alcuno di esso è stato trovato da un Philipino che allora lo ha avuto preso da lui da Marcos? Sembro ricordarsi di una storia a quell'effetto. I ringraziamenti per il viaggio al past![ ] quelli erano buoni giorni. Di ciao il mio amico, Arditi[]