Che C**O!!
BRAVO Na volta o l'altra Ciama che vegno anca Mi a far na GIRADA!! (EN ten posto BOM però)...
Che C**O!!
BRAVO Na volta o l'altra Ciama che vegno anca Mi a far na GIRADA!! (EN ten posto BOM però)...
DROTTI RADARISTA
Belli, complimenti, trovate sempre qualcosa![]()
Originariamente Scritto da DROTTI 92
som miga mat!!!! col cul che te gai
![]()
![]()
nel posto dove l'ha trovata ci siete gia' passati qualche anno fa'(tra i 2 leni), i posti boni oramai li sapete solo voi camminatori, la' sulle cime della vall![]()
[center:3fh89q7z]Serbi Dio l'austriaco Regno,Guardi il nostro Imperator!Nella fe',che Gli è sostegno,Regga noi con saggio amor"[/center:3fh89q7z]
[center:3fh89q7z] Tanti Saluti dal WELSCHTirol [/center:3fh89q7z]
tegneme en capel!!!!!
Originariamente Scritto da francocrognol
![]()
tooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te l'avevo gia dat!!! e el pu belllllllllllllllllllll che cojom cojom som sta![]()
![]()
[center:3fh89q7z]Serbi Dio l'austriaco Regno,Guardi il nostro Imperator!Nella fe',che Gli è sostegno,Regga noi con saggio amor"[/center:3fh89q7z]
Se te vuoi tel recupero, basta parlar!!!
Comunque se te eri tra i do Leni te avem vist!! Sabo dopo disnar!!![]()
Ere en doi o trei..ne sem fermai natimo sulla strada, volevem vegnir zo, dopo enveze sem nai..perchè drio de noi gh'era quel che abita a 100 metri soto casa mia che el laoreva con ti.
Ciao andrea
DROTTI RADARISTA
Originariamente Scritto da DROTTI 92
no ave fat ben a nar
.. almem qualcoss nè salta fora , posti comodi sul prato ma nel bosco ripido e pieno de foglie sul revers ..che raza de rugoloni...
![]()
![]() |
![]()
|
![]()
|